Kehtib alates: 25.04.2025
Käesolevad müügitingimused (edaspidi “Tingimused”) reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad Future Intelligence OÜ, registrikood 17222727, aadress Mäepealse 20, Tallinn, e-posti aadress info@jossuriiul.ee (edaspidi “Müüja”) ja Müüja hallatavas e-poes aadressil jossuriiul (edaspidi “E-pood”) kaupu ostva isiku (edaspidi “Ostja”) vahel.
Enne E-poest ostu sooritamist palume Tingimustega hoolikalt tutvuda. E-poes tellimuse kinnitamisega kinnitab Ostja, et on Tingimustega tutvunud, nendega nõus ja kohustub neid täitma.
1. Üldsätted
1.1. Müüjal on õigus Tingimusi igal ajal muuta ja täiendada. Tingimuste muudatused ja täiendused jõustuvad nende avaldamisel E-poe veebilehel. Kui Ostja esitas tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud Tingimusi.
1.2. Pooled juhinduvad Tingimustes reguleerimata küsimustes Eesti Vabariigi kehtivatest õigusaktidest ja oma vahelistes suhetes.
1.3. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja. Isikuandmete töötlemise põhimõtted on sätestatud Privaatsuspoliitikas.
2. Hind
2.1. Kõikide E-poes müüdavate kaupade hinnad on esitatud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
2.2. Kauba hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Ostja valitud kohaletoimetamise viisile ja tellimuse summale/kaalule/suurusele. Kohaletoimetamise tasu suurus kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel ostukorvis. Kohaletoimetamise tingimused on täpsemalt sätestatud Tarnetingimustes.
2.3. Müüjal on õigus E-poes müüdavate kaupade hindu igal ajal muuta. Kui Ostja esitas tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostjale tellimuse esitamise hetkel kehtinud hinda.
3. Tellimuse Vormistamine
3.1. Ostja lisab soovitud kaubad ostukorvi.
3.2. Ostukorvi sisu kontrollides valib Ostja sobiva kohaletoimetamise viisi ja sihtkoha.
3.3. Ostja kinnitab tellimuse ja valib sobiva makseviisi.
3.4. Enne tellimuse kinnitamist kohustub Ostja kontrollima sisestatud andmete õigsust. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tagajärgede eest.
3.5. Tellimuse vormistamisel kohustub Ostja Tingimustega tutvuma ja nende nõusolekut kinnitama.
4. Lepingu Sõlmimine
4.1. Ostja poolt tellimuse kinnitamine loetakse Müüjale siduva tellimuse esitamiseks.
4.2. Müüja saadab Ostjale pärast tellimuse esitamist automaatse tellimuse kinnituse e-posti teel. See kinnitus ei tähenda veel lepingu sõlmimist.
4.3. Ostu-müügileping Müüja ja Ostja vahel loetakse sõlmituks (edaspidi “Leping”) hetkest, mil Müüja on Ostjale saatnud tellimuse täitmise kinnituse või arve pärast makse laekumist Müüja arvelduskontole või makselahenduse pakkuja vahendusel, või hiljemalt kauba Ostjale lähetamise hetkest.
5. Tasumine
5.1. E-poes saab tellimuse eest tasuda Ostja poolt tellimuse vormistamisel valitud makseviisidega vastavalt makselahenduse pakkuja Montonio tingimustele.
5.2. Tasumine toimub väljaspool E-poe keskkonda turvalises Montonio maksekeskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele.
5.3. Pärast tellimuse eest tasumist väljastab Müüja Ostjale arve elektrooniliselt e-posti teel.
5.4. Tellimus tühistatakse juhul, kui Ostja ei ole 3 kalendripäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest tasunud arvel näidatud summat.
6. Kauba Kohaletoimetamine
6.1. Ostjal on õigus valida tellimuse vormistamisel pakutavate kohaletoimetamise viiside vahel. Kohaletoimetamise tingimused (meetodid, hinnad, eeldatavad tähtajad) on täpsemalt sätestatud E-poe lehel “Tarnetingimused“.
6.2. Müüja kohustub kauba Ostjale üle andma Tingimustes ja Tarnetingimustes sätestatud aja jooksul pärast Lepingu sõlmimist.
6.3. Kui Ostja on valinud kohaletoimetamise pakiautomaati ja pakk on jõudnud Ostja valitud pakiautomaati, teavitab kullerfirma Ostjat paki saabumisest SMS-i või e-posti teel.
6.4. Kui Ostja on valinud kullerteenuse, võtab kullerfirma Ostjaga ühendust kauba kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks.
6.5. Kui Ostja ei võta kaupa vastu Müüjast või kullerfirmast tingimata põhjustel (nt ei lähe pakile järele pakiautomaati, ei ole kokkulepitud ajal aadressil), kannab Ostja kauba tagastamisega seotud kulud. Sellisel juhul tagastatakse Ostjale raha, millest on maha arvatud tagastamise transpordikulu.
6.6. Kauba juhusliku hävimise või kahjustumise risk läheb Ostjale üle kauba Ostjale üleandmise hetkest.
7. Taganemisõigus ja Tagastamine
7.1. Tarbijast Ostjal on õigus E-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba Ostja või Ostja poolt nimetatud kolmanda isiku (v.a vedaja) valdusse saamise päevast.
7.2. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Ostja Müüjat taganemissoovist teavitama selgesõnalise kirjaliku avaldusega e-posti teel info@jossuriiul.ee 14-päevase tähtaja jooksul. Avaldus peab sisaldama Ostja nime, tellimuse numbrit ja tagastatava kauba nimetust.
7.3. Ostja peab tagastama kauba Müüjale või Müüja poolt volitatud isikule viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Täpsemad juhised kauba tagastamiseks ja tagastamise kord on kirjeldatud E-poe lehel “Tagastamine“.
7.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata, originaalpakendis ja kõikide originaalsete etikettidega. Kauba seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
7.5. Taganemisõigus ei kohaldu muu hulgas järgmistele toodetele (VÕS § 53 lg 4): * Toode, mis on valmistatud Ostja isiklikke vajadusi arvestades; * Toode, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt; * Suletud pakendis toode, mis ei kõlba tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud (nt pesu, sokid); * Toode, mis on oma olemuse tõttu pärast kohaletoimetamist segunenud või liitunud muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.
7.6. Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Ostja. Tagastamise transpordi hind Eestist on 2.99 €. Tagastamise kulud arvestatakse Ostjale tagastatavast summast maha.
7.7. Müüja tagastab Ostjale tagastatud kauba eest tasutud summa viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Raha tagastatakse samale arvelduskontole, millelt tasuti. Müüjal on õigus keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni ta on tagastatava kauba tagasi saanud või Ostja on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
8. Pretensioonide Esitamine ja Garantii
8.1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Juriidilistele isikutele müüdud kauba puhul kehtib õigusaktides sätestatud pretensiooni esitamise tähtaeg. Esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest Ostjale tekkinud puuduse puhul eeldatakse, et see oli olemas juba kauba üleandmise hetkel, kui selline eeldus ei ole vastuolus kauba või puuduse olemusega.
8.2. Lisaks seadusest tulenevale pretensiooni esitamise õigusele kehtib enamikele meie E-poe toodetele ka tootja/müüjapoolne 2-aastane garantii. See garantii katab eelkõige tootmisest tingitud defekte ja puudusi, mis ilmnevad kauba tavapärasel kasutamisel garantiiaja jooksul.
8.3. Garantii ei kehti järgmistele tootekategooriatele: kosmeetika, toidukaubad ja küünlad.
8.4. Garantii ja pretensiooni esitamise õigus ei kata puudusi ja kahjusid, mis on tekkinud järgmistel põhjustel: * Kauba ebaõige või mittesihipärane kasutamine, hooldamine või ladustamine. * Õnnetusjuhtumid või tahtlik kahjustamine Ostja või kolmanda isiku poolt pärast kauba üleandmist. * Normaalsest kasutamisest tingitud kulumine (nn. “wear and tear”). * Puudused, mis on tingitud Ostjale kauba müümise hetkel teada olnud asjaoludest. * Toote muutmine või parandamine Ostja poolt.
8.5. Kauba lepingutingimustele mittevastavuse või garantiijuhtumi ilmnemisel on Ostjal õigus pöörduda Müüja poole hiljemalt kahe kuu jooksul pärast puuduse avastamist. Pretensioon või garantiinõue tuleb esitada kirjalikult e-posti teel meie klienditoele info@jossuriiul.ee.
8.6. Pretensioon/garantiinõue peab sisaldama järgmist informatsiooni: * Ostja nimi ja kontaktandmed. * Tellimuse number ja kuupäev. * Toote nimetus (soovitavalt SKU) ja detailne kirjeldus puuduse või probleemi kohta. * Võimalusel lisada pilt(id) või video, mis illustreerib puudust. * Selge nõue Müüjale (nt soovid kauba parandamist, asendamist, hinna alandamist või lepingust taganemist). * Ostu tõendav dokument (arve või kviitung).
8.7. Müüja vaatab Ostja pretensiooni/garantiinõude läbi ja võtab Ostjaga ühendust esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni/nõude kättesaamisest. Kui Müüjal ei ole võimalik 15 päeva jooksul vastata, teavitab ta sellest Ostjat ja põhjendab viivitust.
8.8. Kui puudus on tingitud tootmisveast või muust asjaolust, mille eest Müüja vastutab, on Ostjal õigus esmalt nõuda kauba tasuta parandamist või asendamist. Kui kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, on Ostjal õigus nõuda hinna alandamist või lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist vastavalt kehtivale õigusele.
8.9. Garantiiremondi või toote asendamise vajaduse korral anname teile juhised toote meile tagastamiseks. Palun pange tähele, et garantiisse või parandusse saatmiseks peab toode olema puhas.
9. Vastutus
9.1. Müüja ja Ostja vastutavad teineteise ees Tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2. Müüja ei vastuta kahju eest, mis on tekkinud Ostja poolt ebakorrektsete andmete esitamise tõttu tellimuse vormistamisel või tarnetingimuste eiramisel.
9.3. Müüja ei vastuta E-poe kasutamisest või E-poe serveri ajutisest töösseisakust tingitud kahjude eest.
9.4. Müüja ei vastuta toote kasutamise juhendist mittekinnipidamise tõttu tekkinud kahjude eest.
9.5. Müüja ei vastuta kauba mittetarnimise või tarnimise viibimise eest, kui see on tingitud vääramatust jõust (Force Majeure). Vääramatu jõud on asjaolu, mida Müüja ei saanud mõjutada ja mille saabumist Müüja mõistlikkuse põhimõttest lähtudes ei saanud ette näha ega ära hoida.
10. Isikuandmete Töötlemine
10.1. Ostja isikuandmete töötlemine toimub vastavalt Privaatsuspoliitikale. Tellimuse esitamisel ja ostu sooritamisel annab Ostja Müüjale nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks vastavalt Privaatsuspoliitikas sätestatule.
11. Vaidluste Lahendamine
11.1. Ostja ja Müüja vahel tekkinud vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
11.2. Kui läbirääkimised ei anna tulemusi, on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijavaidluste Komisjoni poole (Endla 10a, 10122 Tallinn, avaldus@komisjon.ee, www.komisjon.ee). Tarbijavaidluste Komisjon on pädev lahendama vaidlusi, mis tulenevad Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
11.3. Ostjal on õigus pöörduda ka Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm) poole aadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
11.4. Vaidluste lahendamisel juhindutakse Eesti Vabariigi seadustest.
12. Lõppsätted
12.1. Käesolevad Tingimused on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega.